wtorek, 18 września 2018

MY FAVORITE PINK

Stylizacja bardzo w moim stylu, kto mnie śledzi dobrze wie że róż to jeden z moich ulubionych kolorów, choć ostatnio beże i brązy to totalni faworyci. Chyba czuję już klimat jesieni i nie ukrywam że wcale mi to nie sprzyja. 
Wam też ciężko się pogodzić ze zmianą pogody na jesienną?

W tym poście pokaże Wam też mój nowy rozświetlający puder mozaikowy, posiada kilka odcieni dzięki którym mój makijaż jest nie tylko utrwalony ale też ujednolicony. Nie ukrywam że to dla mnie nowość, ale jak do tej pory uważam ten produkt za strzał w 10! 

A Wy używacie pudrów, jeśli tak to macie swój ulubiony?

Spodnie - Rose Boutique
Koszulka - Bershka

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale nie pamietam :( dawno je kupiłam

      Usuń
  2. Torebka jest boska!! ♥ Sama chciałabym taką mieć :) Pięknie wyglądasz w tej stylizacji 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj strasznie nie lubię takiej szybkiej zmiany pogody.. spodnie są przesliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są prześliczne! Stylizacja jak najbardziej w moim stylu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kochana wyglądasz! :)
    Zakochałam się w Twoich spodniach, chciałabym takie, choć wiem, że przy moich szerokich biodrach nie wyglądałabym w nich korzystnie he he
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś i zdjęcia jakie ładne! Wow! Ja nie używam pudru i nie mam swojego ulubionego. W ogóle rzadko się maluję ;) Ubrania bardzo fajne. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/09/nie-o-amliwych-paznokciach-moze-jednak.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne spodnie, uwielbiam taki kórj

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi Boho xx

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie są te spodnie :) idealny set na kończące się lato :)

    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten typ spodni jest teraz bardzo modny, ale nadal nie mam takich. Czaje się cały czas na jakieś promki. A torbę mam pawie identyczną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.