wtorek, 5 stycznia 2016

Hello winter!


Cześć kochani, troszkę mnie nie było, ale wracam do Was z nową energią- pozytywną oczywiście, naładowałam akumulatory, czas zacząć realizować postanowienia noworoczne. Dzisiaj post z serii "ciocia Ola radzi jak nie zmarznąć w prawdziwy mróz";-). Z racji tego iż jestem OGROMNYM zmarźluchem najchętniej nie wychodziłabym z domu podczas tak niskich temperatur (-16), ale tak się nie da w związku z czym przestawiam zestaw który świetnie spisze się podczas takiej pogody. Kożuch, wrócił do łask, bynajmniej w moich oczach, zaopatrzyłam się w dwa takie okrycia wierzchnie i nie żałuję, ciepły szal i rękawiczki- rzecz oczywista. Zawsze jednak można wspomóc się, chociażby ciepłą herbatą ;-), polecam zakup kubka termicznego bo to super sprawa- ogrzeje nie tylko organizm ale też ręce. Ja swój kupiłam już dość dawno w empik-u, więc nie wiem czy jeszcze taki znajdziecie.

A może Wy znacie jeszcze jakieś sposoby na mrozy? :-) 


Mój FB- MISS BLAACK
Fryzura- Karolina
 


Kożuszek- Stradivarius | Szal- Mohito | Buty- Deezee (stara kolekcja) | Torebka- Monashe





32 komentarze:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie :) Uwielbiam czerń ! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim kożuszku zima niestraszna :) Pięknie wyglądasz :) Kubek termiczny to świetny pomysł na ogrzanie rąk :)
    Fajna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, faktycznie Miss Black! Świetna stylizacja, bardzo mi w moim guście. Ja osobiście jedyny sposób jaki znak to ogromny szalik, ciepły napój i prawdziwe, zimoooowe buciorki. Pozdrawiam
    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2015/12/podsumowanie-2015-happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. :) U mnie było -20 :o
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/fajerwerki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny strój i super fryzurka! :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz! uwielbiam looki w czerni!

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w takie mrozy najchętniej w ogóle bym sie nie ruszała z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie podobne mrozy (-15) ;/ ;)
    Świetna stylizacja :)
    Takze preferuję czerń ;)
    Ślicznie wychodzisz na zdjeciach :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviaree.blogspot.com/
    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :) Jak tak to daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia ! Ja w te mrozu nie wychodzę spod koca <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze przepiękna fryzura! Po drugie - cudowny kolor pomadki:) po trzecie - bardzo mi się podoba całośc:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna stylizacja! z chęcią ubrałabym się identycznie :) kurteczka - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie Ci w takiej fryzurce! <3 a kożuszek świetny, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna fryzurka! No i nauszniki! Na taki mróz obowiązkowo ;) Muszę się zaopatrzyć :)
    Świetny look!
    ww.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów, najważniejsze, że wrocilaś z nową siłą i energią :) :)

    Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna, od razu odeślę go do Twojego posta- fantastycznie wyglądasz !
    kożuszek jest boski i nauszniki czadowe <3
    super wyglądasz !

    boskie są te kubki termincze - są jeszcze w empiku, bo też niedawno na nie patrzyłam, ale cena trochę kosmiczna jest, ja takie same widzialam na jednej ze stronek internetowych i są w niższych cenach, także sama chyba się skuszę :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, a włosy i warkocz rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ci w tej czerni :) Czy te rzęsy to naturalne? Bo są nieziemskie <3!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny warkocz :) Świetna, cieplutka stylizacja :)
    Buziaki na Nowy Rok!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam czerń:) zestaw 100% w moim stylu! piękny kożuszek i fryzura:) nic dodać, nic ująć - wyglądasz cudownie:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne masz nauszniki! A na takie mrozy jak były, ciepła herbatka najlepsza!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja, piszę bez żadnego słodzenia. Kożuszek ma bardzo oryginalny, nowoczesny fason. Do tego Twoja fryzura, bardzo mi się podoba. Przypominasz mi nieco Larę Croft, tylko w takiej softowej, zimowej wersji. Nic dodać, nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takim porównaniu nie pomyślałam, ale miło mi, dziękuję :-))

      Usuń
  21. Nie będę odosobniona, jeśli napiszę, że również uwielbiam czerń, a dodatku w takim ,,total-black" wydaniu :) Bardzo fajna i zgrabnie zestawiona stylizacja, do tego urocze nauszniki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerń jest zawsze nową czernią i nigdy się nie znudzi! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja + pięknie Ci w takiej fryzurce :) Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga: http://fashdarkness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw jest swietny, ale ja przede wszystkim zachwycam sie Twoim warkoczem!!! Moze kiedys uda mi sie tak zapuscic wlosy :)!!! Fajnie wygladasz!!!
    P.S. Dziekuje za odwiedzony u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam, kocham wprost warkocze:) ślicznie!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestawienie na mroźne dni. Śliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.