piątek, 30 maja 2014

Mint ramones

Hej Wszystkim! Jestem Olga i na tym blogu będę chciała pokazać Wam mój styl. Dzisiaj trochę luźniejsza stylizacja, ponieważ na sukienkę o wiele za zimno. Założyłam ramoneskę, a przyznam szczerze że i tak troszkę zmarzłam. Mam nadzieję że stylizacja się spodoba, chyba większość dziewczyn lubi się czasem ubrać w coś luźniejszego. Nie będę się tu rozpisywać, jeśli się spodobało komentujcie i zapraszam do obserwowania. :-)





















ramoneska- Reserved
bluzka- SH
spodnie- Vinted
trampki- chiński sklep
torebka- sklep osiedlowy

21 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kurteczka i spodnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje ci takie kolory :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! ;) Ja jestem w posiadaniu Nikona D5100, ale nie tyle co o body, to ważniejszy jest obiektyw, ja mam 18-55, KITowy, ale takie są przeważnie w zesatwie z aparatami.
    OBSERWUJEMY? www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, ze obserwujemy !!:)))
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  6. już obserwuje i licze na uczciwy rewanż ;') www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia
    jaasne, że obserwujemy :*
    ja już !

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz! :*
    obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, obserwuję już :)
    Mogłabyś poklikać w linki sheinside? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! kolor ramoneski jest cudowny:)Na zdjęciach nie widać, że włosy odmawiały posłuszeństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :]
    Udanych wakacji
    Zapraszam do mnie <3
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś prześliczna ;*
    Tak świeża i naturalna , a przecież w tym wszystkim o to chodzi;)
    Co do stylizacji.. Bardzo dobrze wszystko dobrane!;* Bardzo mi się podoba!;*

    Może wzajemna obserwacja? co Ty na to jak coś daj znać u mnie;*

    Zapraszam: http://razemoceniajmy.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz :) ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się u Ciebie - dodaję do obserwowanych i zapraszam do nas :)

    Pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.