poniedziałek, 20 lipca 2015

Denim look


Witam Was w ten wietrzny poniedziałkowy dzień. Pogodę mamy niestety w kratkę, przez co ciężko zaplanować jak się ubrać w konkretny dzień- raz gorąco, raz zimno, jak sobie z tym radzicie? ;-)
Mój dzisiejszy look to zdecydowanie faworyt według mnie i z pewnością również wielu kobiet- chodzi tu o denim look. Dżins to hit tego jak i wielu poprzednich sezonów, możemy znaleźć wiele rodzajów ubrań z tego materiału- od koszul,katan po spodnie. Zestaw złożony z tego rodzaju tkaniny sprawdzi się zarówno na co dzień, jak również na wiele ważniejszych okazji- wszystko zależy od dodatków ;-). W sieciówkach znajdziecie przeróżne fasony oraz kolory poczynając od jasnego błękitu, kończąc na ciemnym granacie. Ja postanowiłam połączyć dżins w bardzo podobnym odcieniu i takie zestawienie mi osobiście podoba się najbardziej, do tego dodałam dodatki w kolorze czarnym, które idealnie współgrają z całością. Co o tym sądzicie, jakie zestawienie dżinsu Wam podoba się najbardziej? :-)

Mój FB- MISSBLAACK




























Spodnie- Pull&Bear | Bluzka- Cropp | Katana- Stradivarius | Buty- Deezee | Torebka- Elilu 







13 komentarzy:

  1. ŻŚwietny look. Bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne buty! a cała stylizacja?! nie mogę się napatrzeć :)
    obserwuję :)


    Zapraszam do siebie :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te spodnie :D

    subiektywnie-o-kulturze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie! abrdzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba stylizacja! + Pasuje Ci czerwona szminka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie połączyłaś taki 'total denim look'! A torebka i szpilki powalają!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: propozycje na b. upalne dni - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta i efektowna stylizacja !*.*


    Zapraszam do mnie !
    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta torebka z frędzelkami <3 uwielbiam tego typu outfity, proste, ale urocze :)

    kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Uwielbiam jeans! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz! Torebka >>>
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.