wtorek, 8 grudnia 2015

Grey&Black


Witajcie kochani :-) ostatnio nie miałam nawet czasu żeby sklecić krótki tekst, więc dziś postaram się napisać coś więcej. Zaczęłam nową pracę, a co za tym idzie mam więcej obowiązków, poza tym temperatura jest coraz niższa- a to oznacza tylko jedno, że postów będzie trochę mniej. Mocno nad tym ubolewam, bo chciałabym być aktywna cały czas, ale niestety pogoda i brak wolnej chwili mi na to nie pozwalają. Obiecuję, będę się starać pojawiać tu w miarę możliwości jak najczęściej! Koniec narzekania, przejdźmy do stylizacji. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na dwa moje ulubione kolory czyli czerń i szarość, super się ze sobą komponują. Jeśli chodzi o bluzkę bardzo wpadła mi w oko, świetnie się układa, jej krój pięknie uwydatnia ramiona. Dodatkowo założona biżuteria, jak widzicie bardzo oryginalna, pięknie współtworzy z bluzką całość. Biżuteria zaimponowała mi nie tylko swoimi nadzwyczajnymi kształtami, ale też pięknie wykonaną na niej mozaiką. Taka biżuteria to bardzo dobry i przede wszystkim oryginalny pomysł na prezent dla bliskiej osoby. Powiem Wam szczerze że długo szukałam wygodnych, eleganckich, a przede wszystkim ciepłych butów. Udało mi się je znaleźć, buty które mam na sobie są ocieplane wewnątrz misiem. Co do wyglądu butów, bardzo chciałam mieć kozaki z elementami zamszu, wiedziałam jednak że całe buty zamszowe nie wytrzymają śniegu i pluchy, więc moje kozaki są świetną alternatywną, dół skórzany, elementy zamszu, na samej górze wykańczane również skórą- mój ideał! ;-). Wszystkie linki znajdziecie pod zdjęciami.

A Wy macie już swoje idealne kozaki? 


Mój FB- MISS BLAACK





 Bluzka- Selfieroom | Kozaki- Pantofelek24 (mocno obniżona cena!) | Biżuteria- Naopak | Torebka- Monashe

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam bluzki takiego typu - pięknie wyglądają. Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja <3 A Ty jesteś do tego taaaka przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Przepiękna bluzeczka i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary z Czernią świetnie się komponują :**
    Boska stylizacja. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to zdecydowanie jedna z najlepszych stylizacji jakie widziałam. uwielbiam połączenie szarości z czernią - wszystko mi sę podoba osobno i razem! A swoje ulubione kozaki już mam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są świetne. Twoje włosy są tu takie śliczne. Kogoś na tych zdjęciach bardzo mi przypominasz, ale nie mam pojęcia w tym momencie kogo ;D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, super stylizacja,podoba mi się jak wychodzisz na zdjęciach. Zapraszam na mojego
    bloga myfangleblog.wordpress.com pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest ta bluzka!

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale! Cudowna jesteś :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.