piątek, 28 września 2018

PANTHER DRESS



Ponoć żeby nosić cętki trzeba mieć odwagę? Nie każdemu się to podoba, nie każdy zareaguje pozytywnie na widok tego wzoru na ubraniu. Mam wrażenie że ten konkretny print zawsze będzie miał zwolenników, ale również przeciwników.
 Po której stronie jesteście Wy?
Cętki na sukienkach  pojawiły się w XVIII wieku, ale królować zaczęły dopiero w latach 20. XX wieku noszone przez wielkie gwiazdy. Często słyszy się określenie "tandeta" a nawet "kicz", śmiem się jednak z tym nie zgodzić. Każdy print, każdy kolor i każdy materiał może stać się modową perełką, jeśli tylko odpowiednio go przestawimy. W tej stylizacji postawiłam na luźną panterkową sukienkę, natomiast aby ten wzór nie przytłoczył zbyt bardzo, dodałam czarne klasyczne dodatki. Więc teraz pojawia się pytanie, co sądzicie? Dajcie znać ;-)










15 komentarzy:

  1. Panterka w ciągu ostatnich sezonów gdzieś zginęła, ja również nie szaleje już za nią jak kiedyś... Ale ta sukienka mnie oczarowała!

    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko z tym motywem będzie wyglądało ciekawie, ale ta sukienka mnie oczarowała więc nie mogłam jej nie pokazać :)

      Usuń
  2. ostatnio panterka jest bardzo modnym wzorem, sama zastanawiam się nad zakupem czegoś w tym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta sukienka, ale zdjęcia są magiczne

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, łatwo przekombinować nosząc centki, ale ta sukienka jest tak świetnie uszyta ze sama się broni! Do tego klasyczna czerń i mamy przepis na sukces :) bardzo pasuje ci ten print ;)
    Buziaki
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie kochana wyglądasz, cętki w całości należą do Ciebie! <3
    Zainspirowałaś mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż i fryzura! 😍
    sukienka spięta w pasie podkreśliłaby figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, chce ja pokazać tez w takiej wersji za jakis czas :)

      Usuń
  7. Sukienka jest przecudowna, ty również wyglądasz w tej sukience przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię panterki ani mój chłopak. Jedyne co mamy w panterkę to męskie stringi 😅 Tobie panterka bardzo pasuje i ładnie w niej wyglądasz. Zauważyłam, że w tym sezonie wraca do łask i ma się całkiem dobrze. Moda zatacza koło. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na blog. Link na moim profilu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że to tego wzoru trzeba podejść z klasą. Inaczej wyglądają obcisłe leginsy na wielkiej pupie a inaczej taka ładna sukienka stonowana dodatkami.
    Do tego delikatny makijaż i można wyglądać doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam panterkę, chociaż bardzo ciężko jest mi znaleźć coś idealnego z tym printem. Twoja sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem po środku tego czy lubię ten wzór, bo zależy jak ubranie wygląda. Niektóre stylizacje z panterką mi się bardzo podobają, a inne wręcz przeciwnie! Śliczne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie nie przepadam za panterką, ale w takiej odsłonie jak najbardziej mi się podoba :) Super!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.