wtorek, 16 października 2018

IN PURSUIT OF THE SUN


Gonić za marzeniami.. to hasło zna chyba każdy, a gonić za słońcem? My z państwem Wójcik znamy to najlepiej ;D. Ta sesja to efekt takiej właśnie gonitwy za słońcem, które uciekło nam w przeciągu kilku minut - takie niestety uroki jesieni. Tak ja widać troszkę mnie "poniosło" z tego szczęścia (bo moim zdaniem zdjęcia wyszły super) i aż zaczęłam skakać! Stylizacja luźna, na co dzień, a płaszcz to element który podkreślił całość, jak Wam się podoba? 

Płaszcz - NA-KD 
Spodnie - Bershka 



















14 komentarzy:

  1. Wyglądasz prześlicznie :) Stylizacja bardzo mi sie podoba szczególną moją uwagę przykuł płaszcz jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych zdjęciach, są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia to bajka! A stylizacja bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia ! Jaką lustrzanką oraz obiektywem robione? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia! Tyle w nich piękna i radości :) Wyglądasz obłędnie! Ale największą uwagę przykuwa kolor na Twoich ustach - cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w tych ujęciach całym sercem! :)
    Śmiało można powiedzieć, że gonitwa za słońcem w pełni się udała.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pięknie, bardzo podoba mi się ten look!!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są cudowne! Płaszczyk jest w moim stylu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimat zdjęć jest naprawdę cudowny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja i zdjęcia cudowne, chodź jakoś nie specjalnie spodobał mi się ten płaszczyk...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś prześliczna, bardzo delikatna, ale to ma swój urok :)
    Stylizacja świetna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.