sobota, 3 listopada 2018

I LOVE AUTUMN


Kocham taką jesień, złotą, kolorową, wprawdzie liście już w większości opadły ale mimo wszystko urok pozostaje.
Uważam że każda pora roku ma swoje etapy, które po prostu musi przejść. Teraz jest pięknie, za tydzień może będzie padać- taka kolej rzeczy.
Po co narzekać że jest brzydko? Za kilka miesięcy znowu przyjdzie wiosna (swoją drogą moja ulubiona pora roku), wszystko od nowa zakwitnie, przylecą ptaki, będzie cudnie.
Nie warto narzekać, cieszmy się tym co mamy!

 SWETER - Aliexpress
SPODNIE - Mango
BOTKI - Deichmann
TOREBKA - Kazar













11 komentarzy:

  1. Woooow, genialne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda co piszesz :)
    Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba twoja jesienna stylizacja, a zwłaszcza w oko wpadł mi ten wspaniały sweterek :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie również

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie! :) I ta sceneria po prostu bajka 🤗 Idealnie jesienny klimat ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobał mi się sweterek, jest piękny!

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczna sesja. Świetna robota ze strony modelki i fotografa :)

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku zakochałam się w tych zdjęciach, czysta perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są przecudowne, kocham taki jesienny klimat!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Choc nie lubie jesieni, na tych zdjeciach jest ona naprawde piekna i magiczna. Po prostu wow! Wielkie wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny sweterek! Przepiękne, jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są cudowne! Mi jesień w tym roku bardzo się podoba ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.