sobota, 26 maja 2018

I'm coming back spring



Czasami potrzeba chwili przemyślenia, a czasami to po prostu impuls. Z mojej strony zadziałało jedno jak i drugie. Brakowało mi bloga, tworzenia nowych stylizacji, sesji zdjęciowych. Brakowało mi możliwości dzielenia się z Wami tym wszystkim co siedzi w mojej głowie. Dlatego wracam i nie zamierzam rezygnować z tego co lubię, a czy Wy realizujecie swoje pasje?
Pierwsza sesja stworzona została z ogrodzie botanicznym w Lublinie. Zapraszam serdecznie do oglądania. 

Fotograf: Wójcik Fotografia 
Sukienka: NUNU
Naszyjnik: Portofino Collection
 







10 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta sesja. Sukienka cudowna *.*

    Życzę powodzenia w blogowaniu teraz po powrocie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Przepiękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sesja, tak bardzo klimatyczna! <3
    Zawsze marzyłam o sesji w tzw. złotą godzinę!
    Cieszę się, że wracasz i czekam na masę nowości!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziekuje za tyle miłych słów. Faktycznie zdjęcia o tej konkretnej porze wychodzą piękne :)

      Usuń
  4. Świetna sesja

    https://photomodellaurawojewoda.blogspot.com/2018/05/laura-laura-laura.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są obłędne! Bardzo mi się podoba to zestawienie

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.