czwartek, 14 czerwca 2018

Favourite pink



Znacie takie osoby które mają manię na punkcie jakiegoś koloru? A może Wy sami należycie do tej grupy? Przecież to nic złego, element który charakteryzuje daną osobę. Kiedyś moim kolorem był czarny, stąd nazwa bloga między innymi. Teraz lubię mieszać style, oraz kolory, nie zatrzymuję się przy jednym, ale czasami można stworzyć fajną stylizację w jednym kolorze. Jak Wam się podoba mój zestaw? 

Fotograf: Wójcik Fotografia 
Kurtka : Bershka
Spodnie: Roseboutique.pl 
Buty: Deezee.pl
Okulary: H&M
Torba: Mohito 
 














24 komentarze:

  1. Ja czasem lubię się ubierać w jeden kolor. Twój komplet świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) piękne masz spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie przemawiają do mnie kreacje utrzymane w jednym kolorze z ciekawym dodatkiem. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zawsze klasycznym i elegancki kolorem był i jest czarny i biały w każdej odsłonię, w każdej stylizacji itd. Jednak od kiedy poszłam na studia jakoś tak mnie natchnęło i szukam nowych inspiracji i łączeń. To genialna zabawa i sposób na poprawę humoru oraz wyrażenia siebie. Co do Twojej stylizacji, jest prześliczna, przesłodka, bardzo mi się podoba, zwłaszcza spodnie. Od tego kroju jestem ostatnio uzależniona plus garnitury. Rewelacja! Moda zawsze wraca i to się ceni!
    Zapraszam do mnie!
    http://maybe27e.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel i czerń to zawsze bedzie nieodłączny element w szafie ale zabawa kolorami jest super :) dziekuje za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Ja jakoś lubię mieszać kolory ale zdarza mi się ubrać w jeden ten sam kolor ☺️

      Usuń
  5. Wow czysta elegancja, uwielbiam takie klasyczne stylizacje. Wszystko ładnie ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam swoje ulubione kolory, ale nie kieruje się jednym kolorem wybierając to jak się ubieram, lubię roznosci na sobie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś zawsze wole łączyć kolory ale nie kiedy zdarzy mi się w jeden kolor ubrać 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne aby te kolory były odpowiednio połączone :)

      Usuń
  8. Piękne zestawienie, uwielbiam różowy kolor! Cudowne zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, ślicznie jest Xi w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna klasyka! Uwielbiam takie total looki!!

    Miłego dnia,
    zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Różowy to jeden z moich ulubionych kolorów, więc jestem jak najbardziej na tak. Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie to nie był nigdy mój kolor pod względem preferencji, ale jako blondynka raczej mi pasuje. Mimo to, twój zestaw wygląda wprost bosko i jak najbardziej bym się tak ubrała :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepiej czuje się w czarnym i z pewnością ten kolor u mnie przeważał ale gdy zaszłam w ciąże to zdecydowanie jasne kolory bardziej mi się podobają :D Piękna stylizacja! *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i to w naszym Lublinie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, taka dziewczęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.