poniedziałek, 2 lipca 2018

BLACK SPANISH


 
Siedzę sobie teraz na łóżku i piszę ten post, a za oknem pogoda zupełnie inna niż zobaczycie na zdjęciach. Od kilku dni wieje i pada i niczym nie przypomina to letniej, a co najwyżej jesienną pogodę. Dlatego też tym postem przywracam letnią aurę z nadzieją, że jak najszybciej słońce do nas wróci.
Głównym elementem stylizacji jest sukienka o kroju hiszpanki, bardzo lubię ten krój i to jak fajnie eksponuje ramiona, a Wy nosicie takie ubrania?
 
 Fotograf:  Wójcik Fotografia
 Buty: Royalfashion













20 komentarzy:

  1. Śliczna sukieneczka, a krój hiszpanki idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Buty skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, powrót do takich zdjęć podczas tak paskudnej pogody to jeden z lepszych pomysłów. :) Uwielbiam hiszpanki, a Twoja jest śliczna. Dodatkowo bardzo Ci w niej do twarzy. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sukienki w takim styli, a zdjęcia to coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda za oknami zimno, ale na szczęście od środy ma się poprawić pogoda! Podoba mi się ta sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladasz!

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka oraz zdjęcia cudownie zrobione pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Aura pomału wyrabia się i piękna pogoda wraca, świetnie wyczułaś moment. Ładnie ci w tym oraz dopasowana hiszpanka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Faktycznie pogoda lubi ostatnio płatać figle.
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow sukienka prześliczna:) Pogoda całe szczęście wraca do tej co na zdjęciach! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda nie rozpieszcza. Mam już dość tego deszczu :(
    Co do sukienki to jest świetna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą sukieneczkę, a nad bucikami myślałam w wersji czarnej :) Szkoda, że deszcz za oknem, u nas wraca słoneczko :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne tło! Kocham oglądać takie zdjęcia! <3
    Co do hiszpanek mam mieszane uczucia, bo bardzo mi się podobają, ale przy mojej budowie nie mogę sobie pozwolić na noszenie ich :/
    Za to ty wyglądasz w niej pięknie :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też kocham tego typu sukienki, jednak zdecydowanie wolę ubierać je na plażę ;) Pięknie wyglądasz!
    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, uwielbiam taki krój sukienek i bluzek, jest bardzo dziewczęcy i idealny na lato!;) piękne zdjęcia, i pięknie wyglądasz!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia. Zauroczyłam się w sandałkach! Pozdrawiam! :)

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie wyglądasz <3 cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.