piątek, 27 lipca 2018

SUNFLOWERS


Natura jest cudowna i zachwyca mnie z roku na rok. Podczas każdej kolejnej podróży, poznając niesamowite miejsca oraz wpatrując się w cudowne widoki, otwieram szeroko oczy i uśmiecham się bo świat jest taki piękny. Nie tylko zagraniczne kierunki sprawiają że sobie tak myślę, weźmy chociaż to pole słoneczników w którym mieliśmy możliwość zrobić sesję, czyż nie jest śliczne? Kawałek pola tak usianego, niby nic ale nie przejedziesz obojętnie... 
Podczas tej sesji złapał nas deszcz, jednak absolutnie nam to nie przeszkodziło bo przecież pod liśćmi słoneczników spokojnie można znaleźć schronienie na chwile ;)

Kombinezon - NA-KD 
Torebka- SELFIEROOM

















29 komentarzy:

  1. Naprawdę fantastyczne zdjęcia. uwielbiam barwę słoneczników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten kombinezon. Przyrodę a że rodowa i Polska to wręcz należy zatrzymać się i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia ♥ Ślicznie wyglądasz w tym kombinezonie :)
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie i piękny kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ten kombinezon jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia, a ty idealnie na nich wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia mega! Zakochałam się w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita sesja i piękny kombinezon! Też lubię obcować z naturą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia są cudwone, bardzo lubię klimat natury!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, dawno takich nie widziałam. Wprawne oko fotografa i fajna modelka :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sesja, kochana co to za kolorek na ustach?

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są przepiękne!! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się sesja w słonecznikach, ale nigdzie w pobliżu nie widziałam takiego pola :/ No niestety, może kiedyś się uda! Śliczna sesja ♥ Spodobał mi się twój blog OBSERWUJE :*

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są przepiękne! ;) Słoneczniki i zachód słońca to duet idealny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Piękny outfit i mega klimatyczne zdjęcia <3 MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwa modelka! Fantastycznie wyglądasz:)
    Obserwuję i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudna sesja, zdjęcia wyszły bardzo piękne oraz ty w tej sukience wyglądasz olśniewająco :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia i stylizacja! Słońce i słoneczniki - cudny klimat!
    nicole's travel journal - moda, podróże, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny klimacik! Miejsce i stylizacje dobrane idealnie, parametry też ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kombinezon i bardzo ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudowne zdjęcia :) Słoneczniki nadają im niezwykłego klimatu. Piękna sukienka.
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale jesteś śliczna <3 a przy okazji zapraszam do mnie do nowo tworzącego się bloga z opowiadaniem: https://storybymissfalco.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam słoneczniki! <3
    śliczny kombinezon :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. That field of sunflowers does look beautiful. The crocheted romper you were wearing also looks beautiful, and you look beautiful wearing it!!!

    https://full-brief-panties.blogspot.com/2018/08/national-underwear-day-2018-panties-in.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.